Op naar Laos!

19 april 2011 - Bangkok, Thailand

ten eerste wil ik even iedereen bedanken voor jullie lieve reacties! Heel leuk om te lezen, dan zijn jullie allemaal toch iets dichter bij!

Wij zitten inmiddels voor de derde keer in Bangkok! Maar alleen voor een paar uurtjes want zometeen vertrekt onze trein naar Laos!We zijn inmiddels met zn viertjes: Alexander en ik en Lea en Jordi. Heel gezellig! We zijn een weekje naar Koh Samed geweest. Heerlijk bruin geworden, gesnorkeld, lekker gegeten en veel lol gehad! Ook nog het Songkran festival meegemaakt. dat is het Thaise nieuwjaars feest dat een aantal dagen duurt. het leukste van het festival is dat iedereen gezegend wordt met water. Vroeger ging dat vanuit mooie bakjes, dan werd er wat water over iedereen heen gesprenkeld. Inmiddels worden en vooral supersoakers en emmers gebruikt en doet iedereen er aan mee! Super leuk! En gisteren hebben we mijn verjaardag een beetje gevierd op een tropisch stand met cocktails en een volle maan...wat wil je nog meer! Nou, nog een keer mijn verjaardag vieren, haha. Als mijn moeder komt (nog maar 3 nachtjes!) is zij ook jarig, dus dan doen we het nog een keer over, met taart!!

wij kijken uit naar alle mooie tempels en lieve mensen in Laos, naar de hitte iets minder, het zal af en toe wel 40 graden worden! Maar het wordt vast prachtig! Land nummer 4 is in zicht!

liefs van ons allemaal!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerdie:
    19 april 2011
    Lieverds, Wat fijn dat jullie straks allemaal samen zijn. Ik sprak Hetty laatst en ik zei haar dat het wel heeeeel bijzonder is dat zij naar jullie reist terwijl jullie bijna aan de andere kant van de wereld zitten. Nou ja, andere kant... maar in ieder geval goed ver. Dit zullen jullie nooit vergeten! Heel leuk om de verhalen te lezen! Hier is de zomer als het ware losgebarsten!.... mensen in zwemkleding op het strand, korte broek en slippertjes in dorp en alle terrassen proppievol. Dat blijft in ieder geval zo tot na pasen. Daarna schijnt het ook nog mooi te blijven maar dat gaan we nog wel even afwachten want onze Piet Paulusma zit er ook nog wel eens naast. Zou wel echt prettig zijn koninginnedag vol zon en een graadje of 20. Nog even een nieuwtje, Laurens is vader geworden. Een zware bevalling maar een gezonde dochter Nicky. Laurens is supertrots! Lieverdjes geniet van de omgeving en elkaar. x Gerdie
  2. Charlotte:
    Dag lieverds

wat gezellig dat jullie nu met z'n vieren zijn! Hoe is het met jullie Lea en Jordi? Ook veel moois meegemaakt?
    Een beenspieren zullen jullie ook wel hebben, van al die sprongen op de foto's! Gesport wordt er dus ook hahaa.
    Lieve Zaaz, gefeliciteerd met je verjaardag! Vier het maar goed met z'n allen! Fijn dat je mama ook komt!
    Vanaf het al aardig warme Nederland een rondje van mij, voor jullie allemaal.
    Hele dikke kussen en geniet
  3. Herman en Carola:
    20 april 2011
    Oké Zaaz, heb zojuist via SMS onze felicitatie gestuurd naar jou, maar voor de zekerheid toch nog even op deze wijze.
    Dus van Harte !!!!!!!!!!!

Van ons beiden voor jullie een dikke knuffel en blijf genieten.

Herman en Carola
  4. jos houtenbos:
    20 april 2011
    lieverd gefeliciteerd vrouw!! en straks samen met Hetty. Heerlijk voor haar en voor jullie zo samen in Laos. Jullie foto's zijn heel mooi eh het is heerlijk om te lezen.Heel veel plezier en kussen voor jullie allemaal van Jos
  5. Herman en Carola:
    24 april 2011
    Hoi allemaal genieten jullie van het mooie Laos en wat een belevenis dat je moeder is gekomen.
    Geweldig hoor om dit te doen met haar beide dochters.
    Wij genieten hier ook van het mooie weer, lekker fietsen, terrasje en de barbecue.
    Jullie heel veel plezier en ik wacht met spanning op de verhalen van Laos.
    Liefs en dikke kus Carola en Herman