nog 2 weken!

27 december 2010 - Bergen Nh, Nederland

En dan is het eindelijk zo ver! We vertrekken 11 Januari naar Azië om daar heerlijk een half jaar rond te reizen...dus we wachten tot het hier weer lekker warm is en dan komen we pas weer terug!

11 Januari vliegen we via Dubai naar Delhi, India! We hebben dan ongeveer 2 maanden om India en Nepal (en misschien ook Tibet) te ontdekken. Vervolgens vliegen we door naar Thailand om van daar uit nog een aantal landen te bezoeken, Laos, Vietnam, Cambodja....

Dat is grofweg de planning, we zullen af en toe een verhaaltje op deze site zetten met natuurlijk ook foto's en filmpjes!

Wij hebben er super veel zin in, nog even gauw de laatste dingetjes regelen en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Liefs, Alexander en Zaza

1. Elvira:
    27 december 2010
    Wat gaaf!!!! Ik ga jullie zeker volgen! Wauw, ik wil dat soort dingen ook zo graag doen!
    Maar, ik hoop dat jullie een super tijd hebben samen! Geniet er ten volste van!

Liefs en een kus,
    Elvira
  2. Lisa:
    10 januari 2011
    Lieve Zaas & Alex,
    Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met jullie reis.
    Ik hou jullie in de gaten:)
    Dikke kus & take care!!
    X Lisa
  3. Menno:
    11 januari 2011
    Alex, Heel vet plan gasten!

Vriend van mij heeft pas een rondreis door India gedaan en die vond het fan-tas-tisch

Veel plezier en ik houd jullie reisverslag in de gate :-)
  4. Charlotte:
    11 januari 2011
    Dag lieve schatten van me,

daar gingen jullie vandaag dan toch echt! Dat was me het traantje wel waard.
    Wat zal ik jullie missen zeg, die 6 mooie lange maanden waarin jullie zo veel moois gaan meemaken.
    Geniet ervan!!!

Dikke kus Charlie
  5. Peter Daub:
    11 januari 2011
    Have a nice little trip!

Peter